علمی و فناوری

فناوری جاروهای محوطه‌ای برای جمع‌آوری برگ‌های پاییزی

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)مهدیار قدزادی در سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری اظهار داشت: این شرکت در زمینه ماشین آلات نظافتی به ویژه ماشین آلات نظافتی خدمات شهری در کشور و خاورمیانه فعالیت گسترده ای دارد و در سیزدهمین نمایشگاه شهری حضور فعال دارد. مدیریت در اصفهان.

وی با بیان اینکه این کارخانه حدود 3 هکتار مساحت دارد و در زمینه ماشین آلات خدمات شهری فعالیت می کند و یکی از بزرگترین کارخانه های این حوزه است، تصریح کرد: جاروها یکی از ماشین های پیشرفته شهری هستند که برای جمع آوری پاییز استفاده می شود. برگ ها و ته سیگار رها شده در فضای سبز و خیابان ها استفاده می شود و جاروهای کوچه های باریک که توسط خدمات شهری برای نظافت کوچه های باریک و عابران پیاده استفاده می شود نیز از تولیدات این شرکت است.

قدازی تاکید کرد: دستگاه های کف شوی صنعتی برای شستشوی کلیه سنگ ها، سرامیک، بتن مسطح و اپوکسی استفاده می شود که به صورت مکانیکی سطوح را شستشو و خشک می کند و برای نظافت پارکینگ های خدماتی، نظافت ساختمان های اداری و کلیه سنگ و سرامیک استفاده می شود. سطوح

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های واتر سندبلاست برای زیباسازی شهر و حذف شعار و تبلیغات از دیوارهای بتنی و آجری بدون آسیب رساندن به دیوار و آلودگی محیط زیست و همچنین در زمینه تولید جارو استفاده می شود. آسانسور ما فعالیتی داریم که عملیات برس زدن و انتقال زباله روی تسمه نقاله عمودی و انتقال آن به مخزن اصلی را انجام می دهد که زباله با هر حجم و وزنی جمع آوری می شود.

قضایی تصریح کرد: نام این شرکت برگرفته از نام شهید ابراهیم احمدپور است که در سال 62 شهردار ماهشهر بود و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا