اخبار سلامت

“گردشگری سلامت” منافع بسیاری برای کشور دارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، سومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی IPH2024 به همت انجمن گردشگری سلامت استان تهران و با حمایت ویژه مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی از 17 تا 19 برگزار شد. مرداد 1403 در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما. خواهد بود.

این رویداد که با حضور نمایندگان بیمارستان ها و مراکز درمانی بیش از 30 کشور جهان برگزار می شود، فرصت مناسبی برای توسعه روابط بین الملل و معرفی ظرفیت های خدمات پزشکی کشور فراهم می کند و می تواند مورد استفاده فعالان این حوزه قرار گیرد. گردشگری سلامت و سلامت

مجید زنگویی; دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی و رئیس انجمن گردشگری سلامت استان تهران گفت: باید توانمندی های ایران در حوزه خدمات درمانی را به اقصی نقاط دنیا معرفی کنیم. انتظارات ما از وزارت بهداشت و گردشگری بالاست. در بخش وزرا، مرکز بین الملل وزارت بهداشت و وزارت امور خارجه کمک زیادی به ما کردند، اما همچنان انتظارات ما بالاست.

وی بیان کرد: در این همایش چالش هایی داریم اما تلاش می کنیم با تمام قوا آن را برگزار کنیم. این رویداد یکی از بهترین رویدادهای گردشگری سلامت در جهان است. اتفاقی که در ایران افتاد بی نظیر است. 20 برنامه مجازی برای معرفی ظرفیت ها در حوزه گردشگری سلامت و کارگاه های آموزشی نیز برگزار شد.

دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی ادامه داد: این رویداد در همه جای دنیا مورد توجه است. ظرفیت های گردشگری پزشکی ایران در همه جای دنیا فوق العاده است. ایران توانایی ارائه خدمات پزشکی خود را در همه جای دنیا دارد که از کیفیت و قیمت بسیار خوبی برخوردار است.

زنگوی تصریح کرد: بخش خصوصی فارغ از وظایف دولت باید از توان منحصر به فرد خود استفاده کند و در این صورت دولت ها پشت سر بخش خصوصی حرکت خواهند کرد.

زنگویی تصریح کرد: امیدوارم وزرای جدید به گردشگری سلامت توجه کنند. در حوزه گردشگری سلامت وزارتخانه بسیار ضعیف هستیم و گردشگری سلامت به دلیل ارزآوری آن برای کشور سود زیادی دارد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا