اخبار سلامت

بازدید وزیر بهداشت از نحوه خدمت رسانی بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه

به گزارش سلامت پرس از فیروزکوه ، بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از این مرکز درمانی با اشاره به افتتاح این بیمارستان در سال 85 اظهار داشت: در طبقه بندی مراکز درمانی تعدادی از مراکز اقدام به درمان اولیه و تسطیح پزشکی می کنند. خدمات و توزیع امکانات بر اساس شاخص هایی مانند جمعیت است.

وی افزود: بیمارستان فیروزکوه در درمان اولیه مصدومان فعال تر است و امکانات و تجهیزات درمانی مناسبی دارد به گونه ای که سی تی اسکن که در شرایط عادی متعلق به چنین بیمارستانی نبود اما در زمان شیوع کرونا در این بیمارستان نصب شد. مرکز توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی و نواقص آن نیز برطرف می شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن فیروزکوه در محور مواصلاتی پرتردد به ویژه در ایام تعطیل گفت: برای برخورد با آسیب دیدگان حوادث و سوانح باید اقدامات لازم انجام شود و با همکاری سازمان انتقال خون مرکز انتقال خون احداث می شود. برای رفع نیازهای آسیب دیدگان در فیروزکوه تاسیس شد. خون قربانیان حوادث رانندگی باید حل شود.

به گفته عین اللهی، انتقال بیماران بیمار به مراکز درمانی تخصصی و مجهز تهران با روش جدیدی که توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اجرا شده است، انجام می شود. همچنین تاکید ما این است که اقدامات سرپایی بیماران در کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان انجام شود.

وزیر بهداشت از اورژانس، سی تی اسکن، رادیولوژی، آزمایشگاه، دیالیز، سی سی یو، بستری و کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی ویژه این بیمارستان بازدید کرد.

بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه دارای 34 تخت بستری، 9 پزشک عمومی و 25 پزشک متخصص در 13 رشته تخصصی است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا