اخبار سلامت

لباس نیروهای عملیاتی اورژانس تهران تغییر کرد + تصاویر

اسماعیل فراهانی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی سلامت پرس ، از تغییر لباس اورژانس استان تهران خبر داد و اظهار داشت: اورژانس پیش بیمارستانی به صورت شبانه روزی در شرایط مختلف جوی در سطح شهر خدمات اورژانسی ارائه می کنند. و در جاده ها با استفاده از ناوگان عملیاتی اورژانس اعم از موتورلنس، اتوبوس آمبولانس، آمبولانس هوایی و … در اختیار شهروندان قرار می گیرد. با توجه به اینکه لباس های سابق نیروهای اورژانس به شرایط عملیاتی پاسخ مناسبی ندادند. تصمیم گرفتیم برای نیروهای عملیاتی یونیفرم جدیدی طراحی کنیم که همکاران بتوانند با سهولت بیشتری در فضاهای مختلف که ماموریت را انجام می دهند استفاده کنند.

وی درباره ویژگی های لباس جدید نیروهای اورژانس تهران توضیح داد: یک تیشرت سرمه ای با نشان اورژانس روی بازو، سینه و پشت طراحی شده است. این لباس به دلیل نداشتن دکمه، سرعت عمل نیروها را برای آماده سازی و انجام عملیات اضطراری افزایش می دهد. همچنین فرم شلوار پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی تغییر یافته و یک شلوار کتان 6 جیب طراحی شده است که جیب های آن برای قرار دادن برخی اقلام و وسایل ضروری مناسب می باشد. این شلوار دارای رنگ سرمه ای نیز می باشد و برای ایمنی کارمندان نوارهای منعکس کننده نور روی آن تعبیه شده است.

اورژانس، مراقبت های بهداشتی، مد و لباس، اورژانس، مراقبت های بهداشتی، مد و لباس،

فراهانی اضافه کرد: ژاکت نیروهای اورژانس قبلا فسفری و آبی بود اما اکنون با ژاکت سرمه ای که علامت اورژانس روی بازو، سینه و پشت سر دارد و برای ایمنی نوارهای فسفری دارد جایگزین شده است. از کارکنان

وی با بیان اینکه دو مدل کفش زمستانی و تابستانی با توجه به تفاوت شرایط آب و هوایی در فصول سرد و گرم سال برای چابکی و راحتی نیروها با این کفش ها طراحی و ارائه شده است. وی بیان کرد: علاوه بر این برای آن دسته از نیروهای اورژانسی که در مناطق برفی کار می کنند یک جفت چکمه طراحی شده تا در مناطق برفی و صعب العبور از آن استفاده کنند.

فراهانی با بیان اینکه تغییر لباس نیروهای اورژانس در استان تهران انجام شده است، گفت: احتمالا تا یک سال آینده این مدل در کل کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا