سلامت خانواده

نظام سلامت از ظرفیت خبرنگاران بهره فراوان برده است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدموید علویان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار نوشت: در عصر انفجار اطلاعات و فناوری آوردن ذکر شده است، نقش خبرنگاران باید بیش از هر چیز مورد توجه قرار گیرد. زیرا نوشته هایشان بیانگر دردهای کسانی است که فریادشان خاموش است. از جمله توجه به حقوق سلامت امروز مردم ما مرهون فعالیت، آگاهی، حساسیت توأم با مسئولیت جامعه رسانه ای کشور است.

بی شک نقش ارزنده خبرنگاران شجاع، بیدار، حساس و آگاه که خود را در معرض خطر قرار می دهند و با عشق و قلم و صدای خود پل ارتباطی بین مردم و دولت ها به ویژه نظام سلامت از ظرفیت این عزیزان در اطلاع رسانی به مردم است. و جامعه علمی سلامتی خیلی سود کرده است، اینجاست که اهمیت منفعت مردم بیشتر شده است هستند می تواند به وضوح تصویر زیبایی از نقش آنها را برای آگاهان و جامعه نویسندگان نشان دهد.

بدون شک نقش بی جایگزین در ارتقای سطح آگاهی و دانش جامعه غیرقابل انکار هستند و تلاش خردمندانه آنها در همه زمینه ها به ویژه سلامت تاثیر شگرفی در جامعه دارد.

تاریخچه فعالیت رسانه ها در برنامه های ریشه کنی فلج اطفال، سرخک، سرخجه و هپاتیت به خوبی شناخته شده است. و امروز که در آستانه تغییر کابینه هستیم و برای رفع مشکلات مردم نیازمند ترمیم و توجه به ضرورت تغییر هستیم، این خبرنگاران هستند که با دولت، مردم و فعالان حوزه سلامت همگام هستند.

از این رو، روز خبرنگار سخت است کاشان اینجانب به فعالان این عرصه که با دلهای بزرگ و اراده های پولادین در جایگاه مقدس خبرنگاری فعالیت می کنند تبریک و قدردانی می نمایم و از زحمات بی دریغ آنان در عرصه اطلاع رسانی به ویژه در حوزه سلامت تشکر و قدردانی می نمایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا