سلامت خانواده

افزایش مشکلات روانی ماه ها پس از سکته قلبی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

سلامت جو به نقل از دارو بر اساس نتایج منتشر شده، افرادی که به دلیل حمله قلبی، سکته مغزی یا سایر بیماری‌های مرتبط با قلب در بیمارستان بستری شده‌اند، 83 درصد بیشتر در معرض ابتلا به این اختلال در سال بعد هستند. روانپزشکی تبدیل شود

محققان همچنین دریافتند که تقریباً هشت سال بعد، افرادی که در بیمارستان بستری شده بودند، 24 درصد بیشتر در معرض مشکل بودند. روانپزشکی مبتلا شدن

دکتر “به این معنا که ترانه“، محقق و استاد ارشد همهگیرشناسی در دانشگاه سیچوان چین گفت: “اگر شما یا یکی از عزیزانتان به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری شده اید.” شناسهتوجه داشته باشید که مشکلات روانی ممکن است در حین بهبودی ایجاد شود.

ترانه وی افزود: پایش علائم اضطراب، افسردگی یا افکار خودکشی بسیار مهم است، این چالش های سلامت روان رایج و قابل درمان است.

برای این مطالعه، محققان سوابق سلامت روانی نزدیک به 64000 بزرگسال انگلیسی را که بین سال های 1997 تا 2020 به دلیل مشکلات قلبی یا سکته در بیمارستان بستری شده بودند، تجزیه و تحلیل کردند.

آنها با 128000 نفر دیگر که از نظر سن، جنسیت و وجود سایر بیماری‌های جدی اما غیر مرتبط با قلبی همسان بودند، مقایسه شدند.

نتایج نشان داد که در سال اول بستری، میزان تشخیص سلامت روان در بیماران قلبی تقریبا دو برابر افراد بدون مشکل قلبی بود.

خطرات اضطراب، افسردگی و رفتارهای خودکشی پس از بستری شدن در بیمارستان به دلیل بیماری قلبی بیشترین افزایش را داشته است.

سکته های مغزی به ویژه برای سلامت روان خطرناک هستند و بیش از سه برابر این خطر وجود دارد آزمایش به اختلالات روانپزشکی یا در یک سال اقدام به خودکشی را افزایش می دهند. محققان اضافه کردند که پس از سال اول، این خطر 49 درصد بیشتر بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا