سلامت خانواده

هزینه های درمان ناباروری برای بیماران ایرانی و خارجی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

سلامت جو ، محمدرضا صادقی روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۰۳ در نشست خبری که در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر برگزار شد. فرزند پسر سینا گفت: حوزه اصلی فعالیت پژوهشکده در حوزه درمان ناباروری است و از نظر تنوع خدمات در رتبه های اول کشور قرار دارد.

وی افزود: یکی از آثار مجموعه فرزند پسر سینا به ترویج سایر مراکز درمان ناباروری در سایر استان ها کمک می کند.

صادقی ادامه داد: ما هرگز به مراکز دیگر به عنوان رقیب نگاه نمی کنیم، زیرا فرصت خدمت فراهم است.

وی افزود: بخشی از فعالیت ها فرزند پسر سینا توانسته در خارج از کشور خدمات ارائه دهد م بیایید مرکز درمان ناباروری در شهر کربلا راه اندازی کنیم.

صادقی گفت: در گردشگری نیز توانسته التیام بخشد. م به موفقیت چشمگیری دست یابد و از بیماران عراقی در این مجموعه میزبانی کند فرزند پسر سینا باشیم

وی افزود: هزینه درمان ناباروری در فرزند پسر سینا برای بیمار ایرانی حدود 250 تا 300 دلار است در حالی که برای بیمار خارجی 2500 دلار است. البته او باید 5000 دلار در ترکیه خرج کند.

صادقی گفت: نباید بیماران خارجی را دلار ببینیم و این موضوع در بحث بین بیماران مشکل ساز است بین المللی است.

وی افزود: واسطه ها در این بخش فعال هستند که این امر باعث آسیب به گردشگری درمانی در کشور می شود.

صادقی گفت: درخواست های متعددی از افغانستان برای حضور بهترین متخصصان ایرانی داشتیم اما به دلایل امنیتی هنوز نتوانسته ایم کاری انجام دهیم.

در ادامه رامین قهرمان زاده معاون پژوهشی موسسه اظهار داشت: تولید کیت های تشخیصی یکی از رسالت های موسسه است که توانسته است م به موفقیت هایی دست پیدا کنیم و در این بین کیت تشخیص ناباروری نیز مورد توجه قرار گرفته است.

بر همین اساس فرهاد یغمایی مدیر برنامه کوچک و نظارت بر درمان ناباروری مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری فرزند پسر سینا گفت: در حال حاضر ماهانه 100 هزار نفر به زوج های نابارور در مرکز خدمات رسانی می کنند. فرزند پسر سینا را معرفی می کنیم.

وی افزود: بیش از 100 مرکز درمان ناباروری در کشور وجود دارد فرزند پسر سینا در سطح یک فعالیت می کند.

یغمایی ادامه داد: یکی از مشکلات زوج های نابارور سقط مکرر است که باعث می شود در مسیر بچه دار شدن با مشکل مواجه شوند که در این مرکز توانسته است م در این زمینه خدمات قابل توجهی به زوج های نابارور ارائه می کنیم.

او اضافه کرد: قسمتی از ما معدود مراکز درمانی ناباروری در کشور هستیم که توانسته ایم م ما کلیه خدمات تخصصی و فوق تخصصی درمان ناباروری را ارائه می دهیم.

یغمایی ادامه داد: ورود بیماران بین بین المللی شرایط خاصی دارد که بیماران عراقی بیشترین مراجعه کننده به مرکز ما هستند. به طوری که ماهانه 25 تا 30 بیمار عراقی به این مرکز مراجعه می کنند فرزند پسر سینا مراجعه کنید.

صفورا سلیمانی فخر، استادیار مرکز تحقیقات و درمان ناباروری فرزند پسر سینا گفت: دوره آموزشی مهارت آموزی ماماها برگزار شد م. همچنین دوره مقدماتی درمان ناباروری را اجرا کرده است م.

وی افزود: دوره های ژنتیک، تست های تشخیص پزشکی و … از دیگر برنامه های آموزشی است فرزند پسر سینا بوده است

سلیمانی گفت: در نظر داریم امسال بیش از 150 برنامه آموزشی در رشته های مختلف برگزار کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا