علمی و فناوری

نسخه iOS «نشان» منتشر شد

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)نسخه جدید نقشه و روتر «نشان» برای گوشی های آیفون منتشر شد. در نسخه جدید، عملکردهای «رادار جاده»، «راهنمای خروج» و بلندگوی هوشمند «بیژن» به این برنامه اضافه شده است.

از رادار جاده تا بلندگوی «بیژن»; ویژگی های نسخه جدید نشان برای iOS

قابلیت رادار جاده ای که قبلا فقط در نسخه اندروید نش وجود داشت، اکنون به نسخه جدید iOS اضافه شده است. این قابلیت با ورود کاربر به جاده و اطلاع از پمپ بنزین ها، مراکز رفاهی، مراکز هلال احمر و … به صورت خودکار فعال می شود و کاربر می تواند از طریق رادار جاده از وضعیت آب و هوای شهر بعدی و فاصله تا آن مطلع شود.

راهنمای خروجی یکی دیگر از ویژگی های جدید اضافه شده به این نسخه است. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا خروجی مورد نظر خود را به‌ویژه نزدیک پل‌ها، زیرگذرها و رمپ‌های خروجی تقاطع‌های غیر همسطح راحت‌تر پیدا کنند و در زمان مناسب از خروجی خارج شوند.

همچنین در نسخه جدید نمایش رنگی ترافیک، عناوین خیابان ها و سایر جزئیات نقشه بهبود یافته است. نسخه جدید iOS نیز تغییراتی را در قسمت جستجو نشان داده است. در این نسخه میانبرهای «خانه» و «محل کار» به قسمت جستجو اضافه شده است و این امکان برای کاربران وجود دارد که یک مکان را از تاریخچه مقاصد حذف کنند یا یک مقصد را به مکان های شخصی اضافه کنند.

در نسخه های قبلی کاربران برای حرکت به مقصد جدید باید گزینه پایان سفر را کلیک می کردند و سپس مقصد جدید را جستجو می کردند و به سمت آن حرکت می کردند. در نسخه جدید، کاربران می توانند مقصد جدیدی را جستجو کرده و به سمت آن حرکت کنند.

در این نسخه عملکرد اسپیکرهای هوشمند نشان بهبود یافته و «بیژن» اسپیکر جدیدی است که به این اسپیکرها اضافه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا