علمی و فناوری

تصویر جدیدی از آیفون ۱۶ پرو در سه رنگ جذاب منتشر شد

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)در روزهای گذشته شاهد تصاویر جدیدی از آیفون 16 و 16 پلاس بودیم که طراحی قاب پشتی، دوربین و رنگ این دستگاه ها را آشکار می کرد. حالا یک عکس از دستگاه ها آیفون 16 پرو منتشر شده است که در سه رنگ جذاب و متفاوت نشان می دهد.

«سانی دیکسون» تحلیلگر دنیای فناوری که تصاویر آیفون 16 را منتشر کرده، اکنون نسخه پرو این خانواده را در شبکه اجتماعی X به نمایش گذاشته است. در این تصویر آیفون 16 پرو در یک نسخه مشکی جذاب با عنوان تیتانیوم سیاه می توان مشاهده کرد که در مدل های سری آیفون 15 پرو نیز موجود بود، اما دستگاه جدید کمی تیره تر به نظر می رسد.

رنگ های آیفون 16 پرو

مینگ چی کو، تحلیلگر اپل فاش کرد که مدل‌های آیفون 16 پرو در رنگ‌های مشکی، سفید یا نقره‌ای، خاکستری یا تیتانیوم طبیعی عرضه خواهند شد و نسخه‌های رز یا رزگلد جایگزین آبی خواهند شد.

تصویر منتشر شده توسط دیکسون نسخه های سفید، سیاه و خاکستری آیفون 16 پرو را نشان می دهد، اما هیچ اشاره ای به نسخه ادعایی رزگلد نشده است. با توجه به اینکه رزگلد یک گزینه رنگ کاملاً جدید است، به نظر می رسد اپل هنوز جزئیات را نهایی نکرده است.

اگرچه تفاوت قابل توجهی در طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین دستگاه نسبت به آیفون 15 پرو مکس وجود ندارد، اما طبق برخی شایعات، اپل از فرآیند بهبود یافته ای برای رنگ آمیزی تیتانیوم استفاده خواهد کرد که آیفون 15 را خواهد ساخت. سری های پرو نسبت به نسل قبلی براق تر به نظر می رسند. . همچنین مقاومت بیشتری در برابر خش دارد.

اپل در ماه سپتامبر از خانواده آیفون 16 رونمایی خواهد کرد. در حالی که فروش آنها در برخی بازارها مانند چین کاهش یافته است، اما برگ برنده اپل می تواند Apple Intelligence باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا