سلامت خانواده

آماده سازی بیش از 15000 نفر از کادر پزشکی ایران برای کمک رسانی به غزه

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، محمدحسین زارع زاده اظهار داشت: 10 ماه از آغاز موج سنگین جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه می گذرد و از آنجایی که جامعه جهانی در برابر این گونه اقدامات سکوت کرده و با سهل انگاری به وظایف قانونی خود عمل نمی کند، این کودک- رژیم کشتار هر روز او مرتکب جنایات جدید و گستاخانه تر می شود.

وی افزود: به دلیل ترور شهید دکتر اسماعیل هانیه در خاک جمهوری اسلامی ایران رخ داد، یعنی ما حق داریم قاطعانه پاسخ دهیم و خون این شهید والامقام بی پاسخ نخواهد ماند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی با تاکید بر افول رژیم صهیونیستی گفت: این نوع اقدامات تروریستی رژیم غاصب که طی ماه های گذشته بدون هیچ حساب و کتابی شاهد آن بودیم، نشانه نزدیک شدن به پایان است. از زندگی این باند جنایتکار که انشالله به زودی شاهد آن خواهیم بود.» ما خواهیم بود

زارع زاده وی با اعلام آمادگی برای کمک رسانی به مردم مظلوم غزه، اذعان داشت: در صورت دسترسی مناسب به نوار غزه، بسیاری از همکاران ما در سراسر ایران حاضر به حضور در میدان و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم مظلوم هستند. غزه

وی افزود: در ماه های نخست حملات رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه بیش از 15 هزار نفر از کارکنان بهداشت و درمان کشور برای حضور در غزه و امدادرسانی اعلام آمادگی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا