سلامت خانواده

آمادگی کادر پزشکی ایران برای کمک رسانی به مردم غزه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین زارع زاده ضمن محکومیت ترور رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: ترور شهید اسماعیل. هانیه نه تنها جلوی مقاومت را نمی گیرد، بلکه خون شهید درخت مقاومت را پربارتر خواهد کرد.

وی ادامه داد: 10 ماه از آغاز موج سنگین جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه می گذرد و از دیدارهای بین بین المللی آنها در برابر این گونه اقدامات سکوت کرده و از وظایف قانونی خود غفلت می کنند، این رژیم کودک کش هر روز دست به جنایات جدید و وقیحانه تری می زند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی تصریح کرد: از زمان ترور شهید هانیه در خاک جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد، قطعاً باعث می شود که ما حق پاسخ قاطع را داشته باشیم و خون این شهید والامقام بی پاسخ نخواهد ماند.

زارع زاده با تاکید بر افول رژیم صهیونیستی گفت: این نوع اقدامات تروریستی رژیم غاصب که طی ماه های گذشته بدون هیچ حساب و کتابی شاهد آن بوده ایم، نشان از نزدیک شدن به پایان عمر این باند جنایتکار است. به زودی به اذن خدا شاهد خواهیم بود.»

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن اعلام آمادگی برای کمک رسانی به مردم مظلوم غزه، اذعان داشت: در صورت دسترسی مناسب به نوار غزه، بسیاری از همکاران ما در سراسر ایران حاضر به حضور در میدان و ارائه خدمات هستند. خدمات پزشکی و بهداشتی به مردم مظلوم غزه.

وی یادآور شد: در ماه های نخست حملات رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه بیش از 15 هزار نفر از کادر بهداشت و درمان کشور برای حضور در غزه و امدادرسانی اعلام آمادگی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا