سلامت خانواده

ضرورت تکمیل مدارک بیماران بستری – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، علی مشکی به همراه جمعی از مدیران این معاونت از بیمارستان های رسول اکرم (ص) .پ)امام حسین (آ) بهارستان و حضرت فاطمه(س)س) رباط کریم بازدید کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران عصر در بازدید از این بیمارستان ها پس از بازدید از اورژانس، مغز و اعصاب، مدارک پزشکی و … روند درمان بیماران را بررسی و با کادر درمانی به گفت و گو پرداخت.

مشکی بر بهبود مستندسازی پرونده بیماران (رضایت آگاهانه، تکمیل مدارک پذیرش، پلمپ مدارک توسط پزشکان، ورود به وضعیت هوشیاری بیماران اورژانسی) و تسریع در تعیین تکلیف بیماران و انتقال آنها از اورژانس به اورژانس تاکید کرد. بخش های بستری که باعث افزایش رضایت و احترام می شود. مشتری می داند.

وی همچنین از کادر درمانی خواست به دستورالعمل های مربوط به تفکیک پسماندهای شیمیایی و دارویی توجه و همچنین ساماندهی صحیح را در دستور کار اقلام دارویی و مصرفی قرار دهند.

لزوم ارتقای سلامت عمومی و همچنین رعایت بهداشت بیماران، استانداردهای پوشش و حفظ حریم خصوصی بیماران در اورژانس از دیگر مواردی بود که معاون پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران بر آن تاکید کرد.

مشکی تمدید پروانه بهره برداری و پروانه مدیر فنی را مهم و ضروری دانست و از روسای بیمارستان ها خواست تا این کار را انجام دهند.

وی همچنین از روسای بیمارستان ها خواست تا ارتقای انگیزه و رضایتمندی کارکنان مراکز درمانی را در اولویت قرار دهند.

این ویزیت ها بدون اطلاع قبلی و در ساعات مختلف شبانه روز با هدف بررسی دقیق وضعیت درمان بیماران در مراکز درمانی، افزایش رضایتمندی آنان و بررسی مشکلات کارکنان توسط معاون رئیس جمهور و مدیران این معاونت انجام می شود. رئیس درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا