سلامت خانواده

هزینه یک میلیارد تومانی ماموریت انتقال عضو – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

سلامت جو، محمد اسماعیل توکلی در یک برنامه تلویزیونی به تشریح فعالیت های اورژانس استان تهران پرداخت و افزود: اورژانس استان تهران برای انجام هر ماموریت پیوند یک مرده مغزی حدود یک میلیارد تومان هزینه می کند. عضو بیمار برای اهدا

وی با اشاره به زمان رسیدن اورژانس به ماموریت تهران گفت: موتورلنس 12 دقیقه و 16 دقیقه طول می کشد تا آمبولانس به محل حادثه برسد.

توکلی با اعلام اینکه روزانه 11 هزار تماس با اورژانس استان تهران ثبت می شود، ادامه داد: از این تعداد 3 هزار و 500 تماس منجر به ماموریت نیروهای اورژانس می شود.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به تماس‌های غیرضروری و مزاحم با اورژانس استان تهران، گفت: تماس‌های غیرضروری با تماس‌های مزاحم فرق می‌کند، زیرا افرادی هستند که برای حیوانات خانگی خود با اورژانس تماس می‌گیرند و ما به اورژانس زنگ می‌زنیم. با تماس های ناخواسته تماس می گیرد.” ما از اینها زیاد داریم.

وی ادامه داد: متأسفانه تماس های مزاحم در تهران بسیار زیاد است و اخیرا دو مورد احکام قضایی منتشر کرده ایم و در صورت اجازه مقام قضایی سایر مواردی را که برای مزاحمان تلفنی اورژانس 115 حکم صادر شده است نیز منتشر خواهیم کرد. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا