علمی و فناوری

خرید حضوری و آنلاین از نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)نمایشگاه کتاب تهران هر ساله میزبان میلیون ها نفر از علاقه مندان به مطالعه و کتابخوانی است، نمایشگاه کتاب تهران 1403 از 29 تا 29 اردیبهشت ماه به مدت 10 روز در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

لازم به ذکر است ساعات بازدید بازدیدکنندگان گرامی از ساعت 10 الی 20 خواهد بود.

در این دوره علاوه بر امکان بازدید حضوری و خرید فیزیکی از نمایشگاه کتاب، امکان خرید آنلاین کتاب از سامانه نمایشگاه نیز وجود دارد.

اگر قصد خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران در سال 1403 را دارید، می توانید کتاب های مورد نظر خود را به صورت حضوری یا مجازی خریداری کنید.

در ادامه این مطلب «راهنمای خرید نمایشگاه کتاب» امسال را به صورت مختصر، مختصر و کاربردی برای شما آماده کرده ایم، پس با ما همراه باشید.

راهنمای خرید حضوری از نمایشگاه کتاب 1403 تهران

برای خرید حضوری کتاب می توانید از ۲۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به محل نمایشگاه کتاب واقع در مصلی امام خمینی (ره) مراجعه کنید.

اگر قصد دارید با مترو به نمایشگاه کتاب 1403 بروید، مقصد شما باید ایستگاه مترو شهید بهشتی یا ایستگاه مترو مصلی باشد، فاصله تقریبی ایستگاه مترو تا مصلی (محل برگزاری نمایشگاه) 15 دقیقه است.

اگر قصد دارید با اتوبوس به نمایشگاه کتاب بروید، می توانید مستقیماً از مسیرهای زیر به مصلی بروید:

  • میدان امام حسین
  • میدان آزادی
  • ایستگاه تجریش
  • ایستگاه قیطریه
  • ایستگاه میدان انقلاب

اگر قصد دارید با خودرو شخصی خود از نمایشگاه کتاب 1403 بازدید کنید، می توانید از تمامی درهای پارکینگ مصلی وارد محل نمایشگاه شوید و با توجه به افزایش علاقه مردم عزیز، ظرفیت خودروها در پارکینگ. 7000 خودرو افزایش یافته است.

راهنمای خرید مجازی کتاب از نمایشگاه کتاب 1403 تهران

برای خرید آنلاین و مجازی کتاب در مدت محدود نمایشگاه کتاب 1403 می توانید به سامانه book.icfi.ir دیدن.

همچنین در صورت تمایل به خرید کتاب با تخفیف ویژه و ارسال رایگان می توانید به سایت مراجعه نمایید serajbookshop.com بازدید کنید و کتاب های مورد نظر خود را از سراسر کشور با تخفیف ویژه تا 60 درصد بدون محدودیت زمانی و مکانی تهیه کنید.

آموزش تهیه بن تخفیف نمایشگاه کتاب 1403

برای خرید کتاب در بخش مجازی نمایشگاه کتاب امسال تخفیف داده شده است. برای دریافت تخفیف می توانید به سامانه مذکور مربوط به نمایشگاه کتاب مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که میزان تخفیف برای هر نفر محدود بوده و فقط یک بار بر روی کارت ملی فرد محاسبه می شود. اگر شما می خواهید خرید کتاب شما نامحدود کتاب دارید و با تخفیف های بیشتر از نمایشگاه می توانید به سایت سراج بوک مراجعه کنید و در تمام ایام سال از تخفیف های دائمی نمایشگاه بهره مند شوید.

چه کسانی در نمایشگاه کتاب تهران 1403 حضور دارند؟

نمایشگاه کتاب امسال میزبان طیف وسیعی از ناشران و فروشندگان کتاب خواهد بود. حدود 50 ناشر خارجی در نمایشگاه کتاب امسال تهران شرکت کردند.

همچنین برخی از کتابفروشی های آنلاین، ناشران کتاب های صوتی و دیجیتالی نیز در نمایشگاه کتاب 1403 تهران حضور دارند که تاکنون آمار رسمی از حضور ناشران معروف به دست ما نرسیده است، اما حدس می زنیم انتشارات معروفی مانند نگاه، چشم ، ققنوس، امیرکبیر، تهالی، کوله پشتی، نیلوفر و… در این دوره از نمایشگاه کتاب 1403 تهران حضور خواهند داشت.

نمایشگاه آنلاین کتاب برای شهرنشینان

بسیاری از علاقه مندان به مطالعه و مطالعه در شهرهای مختلف زندگی می کنند و امکان بازدید حضوری از نمایشگاه تهران را ندارند. عده ای دیگر در ایام مختلف سال علاقمند به خرید کتاب هستند و به دلیل دور بودن از پایتخت امکان خرید کتاب با تخفیف را ندارند.

با بررسی های انجام شده متوجه شدیم که سایت سراج بوک در تمام روزهای سال میزبان نمایشگاه آنلاین کتاب است و تمامی مخاطبان از سراسر ایران می توانند تمامی کتاب های موجود در نمایشگاه کتاب 1403 را با تخفیف ویژه و ارسال رایگان خریداری کنند. در سراسر کشور با مراجعه به این وب سایت انجام دادن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا